<3

i skolan fick jag reda på mitt prov, jag blev inte så nöjd, och när vi hade fått reda på det, så blev typ hela dagen tråkig, för många i klassen gick runt o var jätte glada och typ skröt om att dom fick bra betyg, så det var ju inte roigt! men men, jag var med mina älsklingar i skolan istället, Jessica och Katte ! <3  och med dom hade jag roligt iallafall (Y) :D
aja, i slutet av dagen hade jag idrottsval, dans ;) det är roligt och dansa, och idag fick vi komma på lite av dansen själva, det var ju extra roligt tycker jag ! :) haha ! :D

och nu sitter jag hemma, har ätit taco, och ska väl säga till mamma vad jag fick på provet :P 
och sedan vet jag inte vad jag ska göra, jag hittar väl på ngt bra hoppas jag, annars måste jag iaf pluggaa !
bloggar kaanske senare, bara om min bror kan fixa internett på min bärbara data, annars får jag försöka ta hans ! ;)

puss hejj ! :)

Kommentarer
Postat av: ida

sv: haha, nej han blev ju inte sur?! :P

2008-10-02 @ 17:19:58
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0