är i piteå :)

hejsan, hehe nu sitter jag vid datan hos min kusin i Piteå :)
förlåt att jag inte skrev innan jag åkte hit, men internett hos mamma slog av igen, och nu skulle jag o mamma boka melodifestivals biljetter, så jag passade på att skriva ett kort inlägg :)
aja, idag har vi vart på stan igen, vi var där igår också, och imorgon ska vi och bowla och jag ska leka med Ella 3år på något lekland ;) (a) men det hära blir det enda inlägget, jag kommer inte skriva mera när vi är här, men jag kommer hem på Tisdag ca kl 13.00 så då kommer jag skriva att jag är hemma iallafall :)
men vi hörs då.

jag saknar er mina älsklingar ! <3

pusshejj ! :) kom ihåg att kommentera mycket nu ! (:

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha jasså :P äre kul där uppe?

2008-10-26 @ 16:46:08
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Katte

Miss you :'( <3

2008-10-26 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0