:)

förlåt ida, men var tvungen att säga! :( <3
idag vaknade jag 07.55, och vi började 08.15 :o  men jag han sminka mig, platta luggen och springa till skolan på en kvart, men jag åt ingen frukost.. aja, jag kom i tid iallafall ;)  (a)
aja, i skolan hade vi svenska prov idag, hoppas det gick bra ;)
annars har jag inte gjort mkt i skolan idag, det är som vanligt, elr jag höll på att somna på SOn, fast det gör nog alla i klassen, hahah ! ;) alla sitter och håller på med andra saker :P men det är ju inte roligt med judenbommen -.- :P

aja, efter skolan skulle jag till stockholm med mamma och shoppa, men det regnade, så vi åkte inte dit, utan vi åkte ner på stan bara, vi kollade lite där, sedan gick vi till nancys typ lite innan allt stängde, men vi han att fika ;)
efter det så åkte vi hem till pappa och hämtade våran bärbaradata, för pappa har fixat den, oxå kunde jag låna pappas gamla data ! ;)

men nu ska jag kolla på efterlyst och efter det ska jag kolla på Världenstjockasteman ! ;) hahah ! (Y)

puss hejj ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0