godkväll sötungar..

 
                             renatekristina.blogg.se

nu har jag snackat mkt i telefon med Maria, och det är bestämt att imorgon ska jag o hon till stockholm, och på lördag ska jag, becca o maria ha ett litet Halloween party :) (a) så imorron ska jag o maria köpa lite saker till det :)
aja, på kvällen imorgon ska jag o mamma på ngn tjejkväll på Axa Sportcenter, det ska bli roooliiigt ! :D <3
men nu ska jag typ äta lite, och sedan lägga in kläder i min garderob (a)
men jag får se om jag skriver mera ikväll.. annars hörs vi förhoppningsvis imorron innan jag åker :)
om ni ser oss i stockholm imorron, kom fram o hälsa det vore skojj :)

puss sov gott sötisar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0