gratis igen ! (:

yes, nu är jag hemma igen, och idag har jag oxå vart på stan med Giin0h :) <3
det var roliiigt,hoho.. vi gick runt och sedan skulle vi vara med en annan kompis till Gina, Jenny heter hon :)
aja, så vi tre gick runt på stan och kollade lite, sedan gick vi till centralen, och då träffade vi någon som Jenny kännde, så vi var med henne oxå, aja sedan skulle Giina köpa godis till skolan imorron, och jag o Giina skulle gå till Fantastiko och köpa godis, för dom andra orkade inte följa med.. men på vägen dit gick vi till ett ställe, och vi fick sluch och kebbab gratis idag igen, som igår :D hoho! aja, vi var där typ as länge, innan vi gick till Fantastiko, och när vi var klara där, så smsade Jenny, att dom hade åkt hem, hha! så jag o Gina tog bussen hem vi med ;)

och nu ska jag typ plugga lite innan jag kl 20.00 ska kolla på tv :)
men jag skriver kanske sedan, är ensamma hemma idag jag o min bror ;)
prov imorron, varning, var berädda med ett IG :P

puss hejjs ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0