gratis...

hejsan, nu är jag hemma igen, och min dag har vart toppen rolig :) <3

skolan: i skolan gick det väl bra, vi hade idrott, och det var ju roligt ,förutom att alla var tvungna att ha inne skor,elr vara barfota, äckligt ! :o  sry, men jag avskyr fötter, det är så äckligt, men aja.. det gick bra sedan :)
annars var allt som vanligt i skolan, becca.r kom tillbaka från Island <33

efter skolan: efter skolan kom Gina hem till mig,och sedan gick vi hem till henne, sedan till mig igen, och sedan till stan.. vi gick runt på stan, och sedan gick vi till Sibylla vid Gallerix, och Gina känner han lite, och vet ni vad vi fick :o ?!
först fick vi vatten, och sedan sa Gina "sluch" och då fick vi ta hur mkt sluch vi ville :o :D och efter det fick vi kebbab :)
och sedan till sisst fick vi göra egna mjukglassar, fett gott :)  fett snäll han som jobbar där ! (Y)  asså, vi fick allt det gratis* och efter det så gick vi till bussen, för då hade stan sängt, men vi var as mötta, har fett ont i magen :P
hhaa, imorron ska vi gå dit igen, haha ! ;) (Y)

nu: hihi, och nu sitter jag och chattar, och ska snart göra min läxa hih :)  läxan är att kolla på film, fett lätt (Y)
aja, men jag skriver imorron oxå ! :)

puss alla söta :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0