hemma efter dansen ! :)

 - ily maren <3

hejigen ! :)
nu är jag hemma från dansen, och jag har ätit och lite sånt ;) så nu kännde jag för att blogga !
aja, idag gick det välldigt bra på dansen tkr jag, det är så roligt att dansa på J.A.M :)
efter dansen kom pappa och hämtade mig, och sedan åkte vi hem till mamma och åt, och jag åt nyss, oxå kastade jag lite pil med min bror (a) annars har jag inte gjort mkt, hihi! david blev glad för min pressent, jag tkr iaf den var cool ! (Y)
aja, oxå fick han andra fina saker, men mest pengar ;) jag tkr det är lite svårt att köpa till david, vet inte riktigt vad han glr ;)
men men, det gick ju bra endå, för pappa var med mig när jag skulle köpa :P
men det är ju inte riktigt de ni vill veta, så det spelar ju igentligen ingen roll (aa)
aja, nu ska jag äta lite kakor och sånt, sedan kl 20.00 ska jag kolla på antingen IDOL eller SING A LONG ! ;)
båda är bra, men aja.. får se,   vad tycker ni är bäst?  idol eller sing a long !
svara gärna på frågan, det är roligt med kommentarer ! :)
men nu ska jag inte skriva mera,!
 jag skriver imorgon oxå, om jag inte skriver lite till idag !

puss sötnosar ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0