hemma igen..åker ikväll

hejsan, nu är jag hemma ifån skolan, och jag tror att proven går rätt bra endå ;)
och jag har lämnat in engelskan men jag ska maila svenska uppsatsen ikväll innan jag åker, för som ni redan har läst, så åker jag till Piteå ikväll, och det blir runt 18.30 jag åker hemmifrån, men jag bloggar innan det..
aja, idag i skolan gick allt bra, och vi hade dans i slutet, det är roligt :)
och nu sitter jag och skriver svenska saken, så jag måste bli klar med den !
men jag skriver som sagt innan jag åker! :)
för nu funkar internett hos mamma (Y)

pusshejj!   va eran skoldag bra? :)

Kommentarer
Postat av: ERIK

okejokej.



nej, igår var det inte mycket gjort. slappade mest framför tven hela kvällen :P

2008-10-23 @ 17:35:01
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0