hos pappa..

 
ni förstår at jag ska vara djävul imorron (a)

godförmiddag ;) 
hihi, igentligen har jag redan hunnit vara med kompisar på stan.. men så skulle vissa typ hem o så, så vi alla åkte hem till sig ;) aja, tyvärr hann eller orkade inte jag skriva på morgonen, för vi skulle mötas på stan typ 10.00 :o
hhha, fett tidigt, men jag o natta kom typ 10.45 (Y)
aja, sedan när vi träffade dom typ luffde vi bara runt..
menmen.. nu kom jag nyss hem till pappa,för jag ska hämta lite smink till imorron så man kan sminka sig coolt imorron på min Halloween fest ! (:
men annars ska jag inte göra mkt idag, så om ngn är sugen på att hitta på ngt, så visst ? ;)
aja, vi hörs senare..

pusshejj alla glada ! (:

och glad halloween! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0