låten <3

 

hihi, nu är jag här igen och bloggar (aa) men nu är jag hemma hos pappa, och jag har pluggat, läst typ 5 sidor i so boken (Y)  men det är typ 20 - 30 sidor vi ska läsa :o  aja, det är bara o läsa vidare ;)
aja, nu ville jag bara skriva lite kort, har så tråkigt, det är verkligen tråkigt med so -.- 
men jag chattar med min kompis iaf, ;) så det blir underhållande iaf :) (Y)
oxå lyssnar jag på agnes carlssons nya låt, den är så bra (Y) <3
men nu ska jag plugga vidare, ! :)

men jag tkr ni borde lyssna på denna låt, den är sjukt bra (Y)

puss, skriver kanske senare oxå, när pappa har kommit hem (aa)

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

haha okej då xD

2008-10-09 @ 21:34:31
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0