ny header igen..

nu ska jag logga ut från datan, ska ducha och plugga :)
hhe, nu på sisstonde har jag bara suttit vid datan, och jag har gjort en ny hader,
jag har tänkt läänge på detta, men ville ha min andra ett tag, men nu var det sagt tyckte jag..
jag ville ha en höst header, efetrsom det är höst, och bladen blir fina nu (aa) :)
så därför gjorde jag denna headern, jag tyckte den vart rättså bra iaf (Y)
men igentligen ville jag ha en annan bild på mig, men jag får väl gå ut bland bladen o ha mössa o vantar och ta en fin bild :)  men det får jag göra en annan dag ! :)
men nu ska jag ducha som sagt.. men jag skriver imorron :)

puss mina sötnosar ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0