plugg -.-

 - jag älskar dejj ! <3

haha, nu sitter jag o bloggar igen, och jag har ingetligen inte pluggat någonting :o
jag orkar inte sitta och läsa, ååh.. om provet endå var typ om en vecka, då kunde jag läsa lite varge dag, men aja..
men vi har så mkt med prov läxor o allt.. så man orkar inte med allt -.- (a)
aja, jag får plugga iaf, oxå måste jag plugga engelska -.-    orkar iiiinte
men nu ska jag typ kolla på tv och försöka plugga medans.
aja, sedan ska jag hem till pappa och sova där, så jag bloggar säkert på kvällen oxå :)

puss hejjs ! :)


Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

vi får se :)

2008-10-09 @ 17:49:28
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0