scania besöket ;) (Y)

 - älskliing ! <3

hejsan alla glada :)
idag var det jätte roligt, vi var på scania besök med klassen, och jag var med ida hela tiden ;) <3
först lyssnade vi på ngn tjej som pratade om scania, och sedan skulle vi bli indelade i olika grupper, och man fic ktyp välja själv vilken "ledare" man ville ha, och man skulle vara 7 i varje grupp, och jag och ida var såklart med den snyggaste eleven av dom ! ;) <3   hahhahah! :D (Y)
sedan gick han runt och visade massa olika saker, det var ju ganska intresant iallafall ;)

aja, nu är jag med ida, och vi ska äta ngt nu innan vi ska på stan ;)  hon ska sova hos mig, och vi ska tävla med anton om vem som kan vara uppe längst, för mamma ska jobba natt , och det ska bli roliiiiigt ikväll! :)
jag kaaanske bloggar senare, men trolitvis inte!  eftersom jag är med min älskliiing ! ;) <3

puss hejjjj! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0