shopping i regnet ;)

 - yes, idag blir det shopping! :)

godmorgon alla bloggälskare, allt bra ? :)
själv mår jag jätte bra idag, och jag ska till stockholm idag, fast det regnar ute, men jag orkar inte vänta tills på onsdag :o
aja, så det får bli idag, men nu på morgonen har jag så klart inte gjort något spec. jag har typ smsat lite med ida, och kollat på tv, och nu sitter jag vid datan (:  och snart ska jag äta frukost och klä på mig o fixa innan jag ska dra :)
men jag skriver ikväll ! (Y)

puss o ha en bra dag (Y) :) <3

kommmenteraa lite meraa ! (aa)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, jag tar alla bilder, även dem de inte står "Lovisa" på ;)

2008-10-05 @ 11:12:42
URL: http://monsterunderytan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0