skolan.

 - bilden beskriver! <3

hejsan alla söta ! allt bra?
själv är det väl sådär, men det gick väl rätt bra på provet hoppas jag iaf ;)
men det var lite svårt med VG/MVG frågorna, men aja :)
annars har jag inte gjort mkt i skolan.. men i slutet av skolan var allt skit, jag tänker inte skriva mera exakt, men allt var värkligen skit då.
men aja, inte så mkt att göra åt, det kan vara så ibland !

men jusst nu kollar jag på tv, smsar och sitter vid datan (:
jag ska kanske hitta på ngt roligt sedan, kanske vara med ngn kompis elr ngt annat ;)
jag får se, men sedan ska jag kanske sova hos mamma, eftersom vi är lediga imorgon ! jippiii :D

aja, imorron ska jag kanske till stockholm med ida, får se om hon vill/kan, annars åker jag kanske dit med mamma.
men hoppas ju så klart att ida vill och kan, för det skulle bli så otroligt roligt o shoppa med henne, <3

men nu ska jag bara slappa..

puss hejj ! (:
kommenteraa meraaa ! (Y)

Kommentarer
Postat av: ida

jag kanske inte ens kan shoppa?!

2008-10-07 @ 17:38:07
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0