sthlm idag..

Godmorgon alla söta, allt bra? (:
jag förstår inte att jag är vaken, jag satte min väckar klocka på 09.00 eftersom jag ska till sthlm idag, men jag vaknade typ 08.00 och var jätte pigg :o  men aja, jag behöver inte stressa eller känna att jag måste gå upp om jag är trött ;)
menmen, jusst nu kollar jag på tv och sitter vid datan, typ 09.15 ska jag ringa Maria, och sedan vid 12.00 ska vi åka till sthlm (:
men vi hörs sedan, förhoppningsvis innan jag åker, men annars efter.. och jag tar med mig kameran, så idag blir det säkert blider som åker in på bloggen ! :)

pusshejj ! <3


Kommentarer
Postat av: ERIK

okok, bra det (y)

2008-10-29 @ 10:07:00
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0