STHLM & P-HAGEN :)

idag var det shopping i stockholm med mamma, vi gick runt i affärerna, vi klev av på stockholm södra, och gick till gamla stan, och sedan till Åhlens City :)
det tog inte så lång stund innan jag så klart köppte ngt ;) haha ! (a)
och sedan köpte jag lite olika saker i stockholm central oxå :)

jag köppte:

● grå sjal

● grå stickad tröja

● vit t-shirt

igentligen skulle jag köpa en sak till, men fick inte, ska köpa den en annan dag ;) (a)
det blev ju kanske inte så mkt jusst idag, men man hittar mera andra dagar kanske :P
aja, det kommer säkert bilder på allt typ imorron, men en cool sak, det var SNÖ vid plattan, ska visa bild en annan dag :)
aja, det var ganska coolt tkr jag (a)

men efter stockholm så var jag med ida, och vi åkte till p-hagen idag igen, haha ;)
och vi var med samma personer som igår :) och det var roligt, och vi gick så klart till Tempo, hahahhah! :D
aja, sedan chillade vi bara lite, :D
men sen skulle jag o ida ta bussen hem, och jag lovar att busschaffören åkte typ saktare än vad jag går :o
det gick i myrfart, men vi hann med våran buss iallafall, (Y)

aja, jusst nu är jag hemma och kollar på tv, ska kanske äta lite innan jag ska fixa för imorron :)
men jag lägger in bilderna imorron, så lägger jag in dom, (:

puss hejj ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0