ttorsdag *

jahapp, nu sitter jag och bloggar igen, och jag har tittat på tv typ hela dagen, oxå somnade jag på soffan, var ju fett trött, är det nu oxå, men lägger jag mig nu, kommer jag vara jätte pigg tills jag igentligen ska sova :o så, jag får försöka hålla mig vaken, hhaha ;)
aja, nu ska jag väl göra nårot på datan, eller så ska jag bara ta det lungt..

imorgon är det scania besök med skolan, ååh.. orkar inte, men aja det blir säkert bra (Y) 
jag kan kanske ta med mig min kamera, och ta lite bilder, så blir det säkert bra ska ni se ;) 
fast en sak är bra, vi missar engelskan, så jag slipper göra färdigt provet nu (aa) hhaa :P
men nu ska jag inte skriva mera, jag kommer väl snacka med ida om imorron oxå ;)

ppuss ! <3 


Kommentarer
Postat av: ida

sv: haha, okejs !

2008-10-02 @ 19:36:11
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0