tveta

hejjj, (:
idag hade vi orgentering, och jag gick med ida o jennifer, vi typ hittade 5 av 12 :o hahahhah ;)
aja, vi typ skret i dom 3 sista, så vi gick bara tillbaka till läraren.

men sedan efter tveta som vi orgenterade i, så fick vi sluta iallafall, värsta sköööönt :)
slapp svenskan (Y) :D
och jag o ida gick hem till henne och sedan till mig, och sedan skulle vi med anton o sebbe ner på stan o äta, vi åt på Nancys, det är jätte gott tkr jag (a)
sedan när vi hade ätit, så skulle dom dra?! så vi gick tydligen bara på stan med dom för att äta, sedan drog dom?
aja, vi gick kvar i olika affärer på stan, och provade kläder på JC, lovar, det var en fladdermus jacka :o värsta ful ju !
men typ alla jackor med sån modell, är fladdermus jackor :o ush, inte fina ska ni veta ! ;)

men sedan gick jag o ida till bussen, oxå gick vi till henne, men så skulle hon äta, o sedan på träning.. så jag gick hem, men hon ska komma sedan efter hennes träning, så vi kan träna inför provet imorgon,  och jag ska träna nu, men jag kan ingenting, men aja jag måste plugga mkt för att få bra betyg på Hemkunskapen ;)
men jag skriver väl senare, ska sova hos mamma idag :) och ska typ kolla på skor oxå (Y)

puss hejjjj ! :)

Kommentarer
Postat av: ida

tack för idag baby, de va mys ! :) <3

2008-10-06 @ 20:48:46
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0