bäästa :D §

 - pershagen, gammal bild :) <3

äntligen hemmaa ! :o :) <3
japp, idag var det värsta roliigt (: jag var med typ anton,jonte,lucas,lucas,issa,josefine,pille och ida ! :) det var faktigst jätte roligt :) vi var i p-hagen, och jag o ida fick sedan ta bussen hem typ 20.45 från p-hagen ;) och sedan hel bussen från centralen, och vi hade inte ätit ngt sedan typ 15.00 :o  snacka om att vi var hungriga och trötta i benen, för jag hade ju haft träning innan vi åkte, oxå gick vi runt hela tiden :o ;)
oxå gick vi in i ngn j*vla skog, det var skiiiit läskigt, jag looovar ! :o 
men det gick ju bra sedan...

men nu ska jag o ida tävla med anton om vem som kan vara uppe längst, men ida har typ somnat, så jag får väl hålla mig ;) (a) hahah ! :D
aja, jag ska väl hämta mitt godis, och kolla på tv oxå oxå har jag datan, så blir allt säkert bra :)
men eftersom jag kommer vara uppe hela tiden, så bloggar jag väl säkert senare (Y)

ppuss hejj ! :D   

tack för en mysig och rolig dag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0