p-hagen ! :D <3

 
- ida, jag älskar dejj <3  (gamla bilder)

godkväll, haft en bra dag? :)
själv har jag haft en super mysig dag/kväll :) (a)
jag har vart med ida, anton, jonte o lulle ;) hahha, värsta roligt ju (Y) <3
vi gjorde typ jätte mycket, vi gick runt och snackade, och sedan hängde vi typ vid russinhuset, hahah ! ;) och anton typ höll på med ngra cyklar, fast så kom värsta gubben :o aja, skit i han, hha ! :)  och ida o jag skrattade fett mkt ju :D
asså, ida våra skämt är BÄST (Y) <3  så j*vla klockrena hha ! (: aja , sedan gick vi typ till Tempo, och handlade lite godis.
visste att han skulle handla det ida, visst? det var ju det ända han tänkte på, hahahhahhah! :D
aja, sedan gick vi typ till skolan, efter det så gick vi typ till ngn kebab sak ;) hha ! fast jag o ida åt inte :P
aja, sedan skulle vi tydligen gå till Tempo igen, men aja ;)
sedan gick vi hem till anton, jag o ida fick gå in och kolla runt, shiiiiit vilket sköönt hus han har ! :D
fett  coolaste huset man får ha asså, det var så fiint, och skön soffa och antons säng, är västa mjuk ! :D
jag o ida sa att vi skulle sova hos han ngn dag, och ida paxade soffan, o jag hans säng :) hahha ! (Y)
aja, sedan skulle jag o ida åka hem, så anton hängde med oss för dom andra gick till typ ngt annat ställe, men anton är snäll att följa oss till bussen ;) hhe :)
och det var värsta jobbiga tjejer på bussen, dom var typ helt fulla -.- så jobbigt :o

men nu ska jag kolla på sing-a-long och typ äta ngt gott gott (:  och bara mysa, och kanske smsa ! :)
jag kanske skriver sedan, annars imorron :) finns på mobilen, (Y)

puss hejjjj !(:   
tack för en underbar dag sötnosar (aa)  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0