rolig dag ! :)

 - några bilder från idag..

hejsan, haft en bra dag? :)
själv har jag haft en kanonbra dag ! :) super roligt har jag haft !
och nu ska ni få veta vad jag gjort, hhe.. jo vi åkte ut till pappas kompis som bor typ vid Uppsala,
och där så skulle pappa mäta fönster, oxå hälsade vi på dom för det var länge sedan.. jo visst det var ju roligt, men det var inte de roligaste på dagen, för det roliga kom på vägen hem ;)
aja, på vägen hem som sagt så stannade vi i Uppsala och kollade på ngn vikinga brog, men den var inte som jag tänkte mig, men det gjorde ingenting.. oxå forsatte vi att åka, och då stannade vi till vid Arlandastad, för dom hade typ ngn bilmässa där ;) och vi gick runt o kollade på bilarna, okej.. jag kanske låten lite killig, men det är roligt o kolla på coola bilar, typ Lamborghini och sånna bilar (aa)  aja, men vi kollade där iaf, och sedan så kunnde man åka med ngn man i en bil, som han körde på en ställning typ, det var som en vippbräda, så man åkte så att han stannade så man stog i 40grader på högkant och vanligt, det var as coolt :)
och sedan så provade pappa 4hjuling, jag fick inte köra, 18års gräns -.-  men jag fick sitta bakom, och vi hoppade nästa runt i skogen, det var oxå roligt o coolt ;) aja, sedan efter det gick vi och kollade när dom drifftade runt med en bil, hha..
coooolt ;)   aja, sedan efter det så gick vi in i köpcentret, och jag köppte pressent till david (min bror) för han fyller år den 17:de , jag längtar till att få ge den till han, jag tkr det var en cool sak :)
aja, efter det åkte vi bara hem..

och nu sitter jag o dricker hemmagjord milkhake, och chattar :)
ska snart kolla om vi har läxor, och sedan fixa för imorron !
men jag skriver imorron oxå!

puss hejj :)

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

jorå bara bra :) själv?

2008-10-13 @ 17:45:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: My

Tjena, i min miljöblogg idag har jag tagit fram en av anledningarna till varför ungdomar inte bryr sig om miljön. Läs och ge din åsikt! Ha det bra!

2008-10-13 @ 18:02:02
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0