:D <3

 

hihi, nu är jag hemma igen.. sry om jag inte skrev igår kväll, men datan laddade så segt, min bror gjorde ngt på datan!
men nu är jag tbx igen och ska skriva ! :)
aja, i skolan fick vi tbx vårat fysik prov, och jag fick VG :D  hehe, jag blev as glad ! ;)
annars har jag inte gjort mkt mera i skolan, det är likssom som vanligt, ;P

men nu när jag kom hem, så satte jag mig vid datan nyss, och jag har slagit in pressenter till min bror oxå !
och snart kommer pappa så ska vi fira min bror, för han fyller 17år idag ! :D <3
aja, men jag skirver för hoppningsvis senare oxå ! (Y)
men kanske inte innan kl 17.00 för då har jag dans ;)
men jag skriver kanske efter det ! ;D

ppussiisar ! ;)

grattis david 17år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0