plugg..

 - plugg,plugg..

jag säger det igen, förlåt om jag inte bloggat fören nu, men jag har vart på stan hela dagen med jennifer och pluggat as mkt! så nu kan jag det mesta inför engelska provet, och ska plugga lite mera inför spanska provet :)
asså ni vet inte hur mycket saker jag måste kunna och lämna in tills imorgon ! :o för jag ska inte vara i skolan på fredag, så allt ska in imorron + att jag har 3 prov ! :o 
allt detta till imorgon:       inlämnings uppgift - svenska
                                         inlämnings uppgift - engelska
                                         spanska prov
                                         engelska prov
                                         hemkunskaps prov

fett massa saker elr hur? :o
så det är väl bara sätta igån och plugga då -.-
men jag skriver nog inte mera ikväll, eftersom jag ska plugga, men jag skriver imorgon innan jag åker, för jag åker till Piteå imorgon kväll, ;) men hoppas internet funkar imorron, annars blir det svårt ;)
men vi hörs kanske imorron, ps;  kommenteraa lite meraa ! :)

pusshejj ! :D <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

hoppas du fick in lite spanska i huvudet ;P

2008-10-22 @ 21:08:20
URL: http://bubblornasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0