min dag ! :D

haha, sry om jag gör rubriker, men det blir änklare ..

skolan:  i skolan idag hade vi prov i so, det gick väl bra, gjorde alla frågor utom MVG ;) orkade inte göra dom :)
men annars har vi inte gjort mkt i skolan, jo jag försov mig oxå (a) hahah ! men skit i det :P
aja, på engelaskan höll hela klassen på, alla kastade runt pennor m.m ;)
min klass är team, lovaaar ! (Y)  så jälva skööön klass jag har asså :) <3
ååh, jussdet.. vi samlade in pengar till "rädda barnen" idag -.- fett piinsamt, vi var på stan :o
aja, men det gick bra iaf (Y) ;)  jag,ida o katte gick in på en affär, och jag spelade gitarr hero ! (a) :D

efter skolan:  efter skolan gick jag o ida hem till min mamma, och sedan åkte vi med min pappa o bror till Skopunkten och jag fick nya skor (Y) :)  svarta stövlar typ ;) fina iaf.
aja, sedan gick vi hem till ida och kollade på tv och åt o fixade oss, innan vi skulle på min dans ;)
och ida kollade på när vi dansade, och vi skrattade fett mkt, haha.. men kan inte säga vrf :P  hahahah !
men efter dansen åkte vi hem till min pappa, och sedan till p-hagen, men vid busshållsplatsen så var det några  killar typ i 13års åldern som glodde hela tiden, jag lovar !  och jag sa hela tiden bah " synd att alla inte har tv hemma " och var jätte sur -.- :P  haha, men det var jobbigt att dom glodde :o
aja, i p-hagen var vi med anton, pilip och lucas, men sedan skulle jag o ida hem.. :( <3
och på bussen tbx var dom killarna på bussen, fett jobbigt :o haha, aja ;)
 
kvällen:  aja, sedan på väg från bussen ville vi gå och köpa chips och dipp, och vi sprang typ till willys, men så stängde dom, men så frågade jag snällt vakten om vi fick köpa chips snabbt, och vi fick det, så vi typ sprang runt i affären ;)
hhaa, vi handlade på typ 2minuter :o ;)
och sedan var jag jätte glad, att vi fick våran chips (aa) :D

nu:  hha, nyss har vi kollat på idol, o johan palm gick vidare ! :) <3
aja, jusst nu sitter vi vid olika datorer, och chattar, och jag bloggar & är inne på pea ;)
men snart ska vi väl kolla på film elr ngt ;) och äta mera chips :)
men jag skriver väl senare, elr iaf imorron ! <3

puss hejj, mobilen fiiinnns (mp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0