STHLM :)



yees, idag var det ledigt från skolan, och jag åkte ju upp till stockholm med ida (:
i vi kom upp till stockhom typ vid 12 eller något, aja vi kollade runt lite, sedan gick vi och åt på donken (Y)
efter det skulle kristian komma med sin kompis, aa så vi var med dom en stund, sedan smsade han till ida, och vi svarade och sedan när vi var på BikBok så drog dom ? :o  aja, det var endå inte så roligt att vara med dom... haha !
men jag o ida gick runt lite till, ;) och vi gick in och ut i affärerna, fast vi köpte saker oxå ;) haha !
oxå var vi inne på gallerian och fikade, men så fick vi inte sitta där vi satt, :o så vi fick gå ngn annan stans -.-
aja, efter vi hade fikat så skulle vi typ gå mot tåget, men så gick vi förbi ngt kulturhus, där dom gjorde olika saker, och jag sa att vi går in och kollar, för ingen av oss hade vart där innan, och det var roligt där, jag o ida gjorde mobilsmycken för  
5kr styck :o   billigt och roligt :) (Y)
aja, efter det så gick vi till tåget och åkte hem!
och på tåget var det oxå roligt, västa roliga pappan som sjöng typ för sina barn, och en tant som liknade pluto i musse pigg, och en man som liknade mr bean, hahah ;)
massa roligt människor på tåget :P 
 
ida köpte:

● grå kofta - JC

● vitt långt linne - bik bok

jag köpte:

● grå stickad kofta - gina trikot

hha, okej, ida köpte mera än mig, men jag har ju vart i stockholm i helgen o köpt saker oxå ;)
det var jätte roligt i stockholm ! (Y) men jag glömde kameran, men tog en bild iaf (a)

 - gamla p-hagen bilder

aja, efter stockholm åkte vi till p-hagen, igentligen skulle vi vara med lucas, men han skulle vara med andra, så vi ville inte vara med dom då, så vi gick runt lite bara,och gick till Tempo, och sedan tog bussen hem ;) hahah

och nu chattar jag med mina sötnosar på msn, och ska väl äta ngt innan jag ska fixa mig inför kvällen :)
men jag skriver imorron oxå, annars är det bara att smsa (Y)

puss & kram :)

ida, tack för en rolig dag i stockholm ! <33


Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

mmh :D



2008-10-08 @ 20:58:14
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ida

sv: hihi, jaa! klart de va (a)

2008-10-08 @ 21:13:58
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

tacktack ;D



prenumera på min blogg? :P om du vet vad det går ut på xD

2008-10-09 @ 10:08:04
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

Nejje! :O Absolut inte! :O Det är ju liksom en hemsida som man prenumerar på bloggar och sånt. Bli medlem på Bloggkoll, då fattar du bättre vad det går ut på! :)

2008-10-09 @ 15:42:37
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

Nejje! :O Absolut inte! :O Det är ju liksom en hemsida som man prenumerar på bloggar och sånt. Bli medlem på Bloggkoll, då fattar du bättre vad det går ut på! :)

2008-10-09 @ 15:42:38
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0