veckans snyngging!

godmorgon alla glada ! :)
hihi, igår blev det Idol iaf (Y)  och jag är glad att inte Johan Palm åkte ut !!  han är bäääääst i idol! <3
aja, och senare kollade jag på Singing Bee, ett roligt program :)
men efter det så gick jag typ och la mig ;)

aja, jusst nu kollar jag på tv, och sitter vid datan, jag ska väl snart äta frukost och klä på mig ;)
och sedan får jag se vad som händer idag ! det blir väl att vi åker någon stans med farmor, får se ! =)
men som jag sagt förut, så ska jag försöka lägga in Veckans Snyggaste, och dennna vecka kom jag på att jag ska göra det ! :)
hihi.. och den här veckan vann; Zac Efron ! <3
 - zac efron<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0