VG på so provet :')

nu är jag hemma, och jag har vart i skolan idag, och det var väl roligt, vi fick tillbaka våra SO prov, och jag var jätte närvös,
jag trodde verkligen att jag skulle få typ IG eller G max!  och sedan sa han mitt namn och kom med mitt prov, jag fick en klump i magen typ, och sedan kollade jag på provet, jag blev jääääätte glad! :D  jag fick VG :) okej, det kanske inte är jätte bra, men jag blev nöjd iaf ! :D hha (aa) aja, aja, annars i skolan har jag inte gjort mkt, jo vi kollade på film på svenskan, och vi fick ha godis då, mumms ;) aja,efter filmen slutade vi :)

och efter skolan var jag med Giin0h idag igen, fast idag var vi inte på stan :P  först gick vi hem till mig och fixade oss, sedan gick vi hem till henne, och hon åt, sedan gick vi ut till boda typ ;)
och vi gick runt bara ,sedan nu kl 18.00 skulle hon på klassfest..

aja, jusst nu gör jag ingenting, jag kom nyss hem och jag ska väl äta ngt snart, och sedan plugga och kolla på tv..
men jag skriver kanske senare oxå, jag får se.. bror på vad jag ska göra ikväll!

puss hejj, :')
mobilen fiins, smsa om det är ngt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0