=/ <3

jusst nu sitter jag vid datan, och allt är bara skiit, =/   ska jag förlora alla jag älskar så otroligt mycket?!  aja, det är väl så det kommer bli... men bara så ni vet, jag kommer aldrig kunna lämna er helt, dom jag värkligen älskar, går det inte att lämna! men jag ska försöka inte tänka på allt, förlåt, men det är inte så svårt att lämna sin barsomskompis och syster?!
och snart blir jag väl av med min bästavän oxå?   alltså jag är ledsen, men jag orkar fan inge mera nu! :'( <3
allt är skiit ! =/ 
ni behöver inte låtsas tycka om mig, det är inte det jag menar!
jag vill veta sanningen, om du inte gillar mig, så låtsas inte göra det!
om du inte älskar mig, säg inte det då !
om du vill vara min vän, visa ditt intresse, ta inte mitt!
allt jag behöver är äkta vänner, vänner som inte sviker!
är du en av dom,så snälla, bevisa det så !
gå inte och låtsas att du är min vän!
du vinner ingenting på att vara falsk!
allt kommer fram förr eller senare!
jag vet att jag inte alltid gör rätt!
men det betyder inte att jag säger att du måste göra rätt!
men om du vill vara den jag älskar, så tänk på vad du säger!
jag klarar inte allt, jag kanske inte orkar hålla mig i form!
och jag orkar inte leva utan den jag älskar så otroligt mycket!


jag älskar dej värkligen caroline, kom till bakaa syster ='/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0