älskar min bästavän ! <3

hejj alla söta !  idag ska jag vara med maria, hon ska ringa mig när hon har fixat sig, så jag måste väl oxå fixa mig lite mera (a) har bara ätit lite, aja ska klä på mig och sånt, ska försöka hinna innan hon ringer, men jag ville bara blogga lite innan, men har inte så mkt mera att skriva idag, vi ska iaf typ gå på stan oxå, aja ! 
puss o hej älskar dejj ! <3    
maria; vi har vart bästavänner sedan 6:års, och vi har aldrig bråkat, och minnerna med dej är fan dom bästa, även om jag kanske inte visar det, så betyder du mest, när jag är hos dej känns det som att jag är hemma, det är du som får mig att vilja leva vidare, utan dejj skulle inte jag funnits nu, tack för allt maria, du är värkligen det bästa som hänt mig ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0