älskling ! <3

hejsan, idag ska jag och ida gå på fotbollsmatch, igentligen skulle ida också spela, för det är likssom hennes lag som vi ska kolla på, men ida är sjuk också, så hon ska inte vara med, så vi ska titta på ;) aja, efter matchen ska vi kanske till stockholm och träffa en kompis till ida, (a) det ska bli roligt hoppas jag, (:   aja, nu måste jag borsta hårt och sånt innan vi ska mötas om 15 min ;) måste skynda mig lite.. ;) men aja, ska inte dra ut på tiden och sitta här och slappa ;)
nu ska jag stänga av datorn och fick det sissta, men jag bloggar väl lite ikväll också, <3
    puss, älskar dej ida henriksson, du betyder så otroligt mycket för mej att det inte går att beskriva !  / din renate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0