bästa ju :)

yeey, !
idag i skolan lånade jag o ida antons mobil, och vi gjorde en rolig sak, hahha ! ;) men han kommer döda oss imorron i skolan, men junne skulle ju rädda oss, hahah ! ;) annars har jag inte gjort mkt mera i skolan ! :)

nu är jag på bibblan med maria, och vi har pluggat lite, nu kan jag sakerna inför provet imorron ! (Y)
vi ska typ gå nu, och kolla lite på stan, och kanske köpa glass elr ngt  ;)
men vi kommer säkert tillbaka till bibblan, men jag kan inte gå in på datan då, man kan bara det en gång per dag ! :(
men skit i det, jag kommer säkert blogga ikväll oxå, om inte david har datan, ska försöka få ha den en stund iaf (a)
aja, som sagt ska vi gå vidare nu, ville bara blogga lite när jag end kunde använda en data ! :)

ppuss hejj! :)


ida, vi är dööööööda imorron ! :O  haahahhahah, bästa fan ! :) <3

Kommentarer
Postat av: ida

haha, men du sa ju :P

2008-10-01 @ 16:03:26
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0