hål i örat (:

idag gick det bra i skolan, jag var med typ ida, jennifer o becca :) fast carro och jag är inte vänner.. så det känns ju inte så roligt att gå till skolan, eftersom vi hälsar inte ens på varandra ? :'/
men aja.. annars var det välldigt roligt i skolan som vanligt (Y)

efter skolan var jag med Rebecca, vi gick hem till mig för att äta och hämta pengar, och sedan gick vi ner på stan för att jag skulle ta hål i örat (där uppe) , när vi kom till stan så gick vi o kollade på en gulld affär, vid JC, men jag tkr det är lite.. äckligt där, typ udda på ngt sätt, men det är säkert bra, men jag glr inte det stället så mkt, så vi gick till en frissör som tog 10kr mera, men aja bättre det ! :) så vi gick dit och jag tog hål i örat, sedan gick vi bara till donken och fick vatten, sedan skulle Becca hem.

aja, nu är jag hos mamma, och jag håller på att fixa mat och jag chattar med min älskling, idag måste jag laga maten, för mamma ska jobba natt,men det går bra endå ! :)
aja, ska äta nu, och sedan mååååste jag plugga, vi har prov på fredag, och jag fattar ingenting av det vi ska kunna, oxå har vi spanska glosor imorron :O och jag kan inga av dom !  aja, vi får se hur det går imoron då ! (Y)
skriver väl senare, oxå lägger jag in en bild på mitt öra med örhänget (a)

puss hejjj ! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0