jag älskar dej föralltid ! <3








caroline,
vart har allt tagit vägen, förut var vi som systrar, men nu är vi som helt andra personer, vi värkar inte känna varandra? jag vill värkligen inte förlora dej, men det är väl så det ser ut jusst nu som att det kommer bli, =/ jag vet inte vad jag ska säga, men jag önska verkligen att vi ska bli vänner igen, men jag vet att vi inte kommer bli lika tajta som förut, men vi kan endå bli bra vänner, men det är igentligen upp till dej, hur du vill och känner, men som det är nu.. så kommer det inte bli så, som jag vill !
okej, allt är inte ditt fel jag vet det! men jag kan endå säga att det som du säger till mig, kommer jag inte att glömma, det kommer sitta kvar i mitt hjärta! som jag känner nu, har du krossat mitt hjärta, jag trodde den här dagen aldrig skulle komma, då vi två inte är vänner, men nu har den kommit, och det är jag ledsen över, men aja! vi kanske behöver vara ifrån varandra nu, men jag vill att du ska veta att jag har inte valt någon, och det kommer jag inte göra, jag kommer alltid vilja ha dej som min syster, och jag kommer alltid älska dej lika mkt som när du var som min syster! det går inte att sluta älska en så underbar person som dej ! utan dej är jag inte hel, försök att inse att du betyder mera än vad du tror ! jag älskar dej caroline "lillasyster" schöffel ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0