LÖRDAG - SÖNDAG

ida sov ju hos mg till lördagen, och då skulle jag bort typ på förmiddagen, jag åkte till järna och sedan elgiganten,siba m.fl. och kollade lite med min,kusin mamma o bror, fast jag köpte ingenting! ;)

aja, på kvällen åkte jag hem till maria, för att vara med henne, och det blev ju så klart att jag sov över hos henne ;)
vi kollade på SvenssonSvensson, det är roligt (Y) :)
och sedan kollade vi på ngn film, den var lite äcklig, men endå spännande (:  
jag smsade lite med sebbe, och han skulle ringa mig om han kom ihåg det, annars skulle jag ringa han,men ingen ringde, för båda somnade, hhhaha! ;D   aja, sedan kollade jag o maria på Greese när vi skulle sova !  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0