MÅNDAG ! (:

idag i skolan gick det väl bra, vi hade idrott som sista lektion, och jag o jennifer vad helt röda i ansiktet efter idrotten, vi hade sprungit och kämpat så mkt :o aja, man vill ju ha MVG (a)

efter skolan gick vi hem till mig, ja o jennifer, för vi skulle äta, hämta mitt busskort, och sedan åka till stallet, för att kolla på när Rebecca red (:  vi kom till hennes ridning typ 16.20 så vi hade missat typ 5min,men aja skit i det ;) hhaa !
vi kollade när hon red, och pluggade lite matte, men det gick inte så bra, för vi kollade mest på Becca ! ;)
aja, sedan var hon fördig, och vi gick för att fixa den hästen hon hade ridit, vi borstade och fixade hästen jätte länge :o men det var roligt :) oxå fixade vi andra hästar lite oxå, men så missade vi första bussen, så vi gick upp och satte oss vid Cafèt, och vi pratade.. oxå kollade Becca på klockan, så var det 2min innan bussen skulle gå, så vi sprang ut, och missade så klart den oxå :o så vi väntade vid busshållsplatsen för att inte missa den andra bussen, ! men aja.. det gick bra endå ;) 

och nu har jag pluggat lite, för vi har matte prov imorron :o kmr få IG , kan ju ingenting känns det som !
men vi får se hur det går !  aja, ska fixa mig inför kvällen.. är typ jätte trött !

puss hejjjj <3

ps, kommenteraa lite oxå ! (:   ska försöka svara på alla kommentarer ! (Y)

Kommentarer
Postat av: ida

jaa, de va hon!

2008-09-23 @ 07:58:27
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: ida

detsamma älskling! <3 always

2008-09-23 @ 20:44:34
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0