mysig dag! :)

 
- pappa tog bilden, fett  fiin (:
 
- pappa tog bilden, fett fiin (:
 
- jag gjorde hjätra när jag skulle släcka. jag tog bilderna med skogen
o hjärtat, den på mig tog pappa (:




yes, nu ska jag skriva om en rolig och mysig dag! (:


idag var jag och pappa ute i skogen och grillade korv, och skulle plocka svamp, men vi hittade inga svampar, men det gör ingenting.. först åkte vi till järna och sedan gick vi in i en skog vid järna trä, vi gick runt i skogen länge, innan vi satte oss för att börja göra upp en äld och grilla, när det äntligen blev dags för mat så gick vi mest på bergen och kollade efter ett bra ställe och sitta på, när vi hittat det stället så började vi leta pinnar och packa upp våra saker. pappa tog några pinnar och gjorde en liten äld hög så vi kunde grilla, och vi grillade korv, det var jätte gott ;)
men smart som jag är, så åkte min krov av ifrån pinnen, men aja, det var bara och äta den endå, för den blev inte smuttsig ;) (a)  vi satt där och grillade länge, och jag tog så klart bilder också! (Y) (:
aja, sedan skulle vi hem, vi gick till bilen och åkte hemmot till mamma, på vägen hem så låg det ner en älg på en äng, det var ganska coolt ;)
när vi kom fram till mamma så gick jag upp och hämtade mina skolböcker, också skulle jag ta med mig min laddade, men jag glömde så klart den, så vi fick åka tillbaka igen till mamma, aja tur att vi inte han så långt innan jag kom på det,
haha, jag känner mig värkligen smart (Y) (a)
aja, sedan kom vi hem, och nu är jag hemma! (:

jusst nu sitter jag och kollar lite på internett, och vi ska väl snart göra milkshake (stavning) för vi har köpt glass idag ;)
mmmuuuummms, det är jätte gott tycker jag ! :) aja, sedan
ska jag kolla lite på mina läxor, och kl 20.00 ska jag såklart kolla på Hål i Väggen! (:  det missar jag inte iallafall!  :)
 
puss hejj! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe, det är svårt att blir bra på de korten ;)

2008-09-28 @ 19:37:07
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Sanna

fina bilder :)

2008-09-28 @ 20:43:48
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

tycker du :) ? , nja tycker inte att den är såå fin :P

2008-09-28 @ 21:35:34
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0