plugg + älskling ! <3


hello*  i skolan idag så gick det bra som vanligt xD  jag blev vän med min älskling caroline ! :D men typ när vi skulle ha engelska gick ida hem, hon mådde inge bra =/  aja, annars var allt som vanligt. igentkligen skulle vi få våra matte prov tbx, men våran lärare hade glömt dom hemma -.- så vi får dom på måndag, hoppas jag får bra betyg! (a)
aja, idag hade jag idrottsval, det är roligt på dansen, men lite svår dans :o men det går endå bra! fast idag kännde jag mig hängig, jag kännde att jag inte gjorde lika bra ifrån mig som vanligt, men det gick endå ganska bra ! ;)

aja, nu väntar jag på att carro ska ringa mig, för vi ska plugga hos henne, men vi ska mötas vid stationen, och gå in på The Big Red House ! :) det är våran tratition att göra det, detta blir 3:dje Torsdagen i rad ! hhaha ;D
aja, och idag låvar jag, jag måste pluuuugga mkt mkt mkt, inför engelska provet imorron ! :o
men nu ska jag typ pixa innan hon ringer, och plugga lite ensam innan ;)

puss hej !

krya på dej ida älskling ! <3

Kommentarer
Postat av: ida

tack hjärtat :) <3

2008-09-27 @ 08:50:16
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0