plugg ! :o




 
- bilderna är på plugg sakerna & på mig o min älskling !<3


idag efter skolan var jag med caroline, vi gick till "the big red..." =D hhaa, carro.. snart kmr dom känna igen oss? ;o
aja, efter det gick vi och pluggade på bibblan, för båda två har eng. prov imorron! vi pluggade typ ngn timme, och sedan gick vi till donken och köpte glass och hamburgare, och sedan gick vi tillbaka till bibblan och pluggade en timme till! (:
sedan stängde bibblan kl 20.00 så då åkte carro hem, hennes mamma hämtade henne, och jag ringde min pappa typ 5ggr till mobilen och 2ggr hem! men ingen svarade.. så jag satte mig på bussen och åkte till stationen så länge för att åka hem, men så ringer han när jag är på bussen, och säger att han kan hämta mig vid pressbyron, så det var ju bra (Y)

aja, nu har jag pluggat enda sedan jag kom hem typ, så jag har typ pluggat i ca 2timmar hemma oxå !
så nu kan jag nästan allt inför provet, det är inte så att jag kan säga allt på engelska vi ska kunna, men nästa allt iaf ! (Y)
men nu ska jag plugga lite till, och sedan ska jag äta ngn macka och sedan sova !
jag ville bara blogga lite oxå, för jag orkar inte plugga hela tiden ! xD
men jag skriver kanske imorron bitti, annars imorron kväll hoppas jag !

puss hejj ! <3

caroline, tack för en underbar dag, jag älskar dej värkligen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0