prov + stan (:

i skolan gick det ju bra, hoppas jag klarade provet, tror det iaf (a) men aja, får ju se ! ;)
efter skolan gick jag ner på stan med min mamma, (aa) jag skulle kolla efter stickad tröja, o mössa, jag hittade ju mössa och tröja, men köpte ingenting av det, för jag ville kolla runt, och sedan orkade vi inte gå tillbaka till stan, för vi cyklade till Weda, ;)  aja, men jag ska köpa tröja en annan dag, och typ mössa imorron, för jag ska på stan med caroline.
aja, men nu ska jag kolla på tv, och sedan lägga mig.. för jag är as trött, satt ju nästan och sov på bussen hem idag, :O
och jag somnade typ för en timme sedan i mammas säng när jag kollade på tv (a) hhaa ! :)

aja, puss hejj ! :) <3            

caroline, imorron blir det roligt, lika roligt som alltid ! puss på dejj ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0