skolan + jennifer <3

hejsan, idag har jag vart i skolan, och vi hade ute idrott, det var inte så jätte roligt idag.. men aja =/
efter skolan var det roligt iallafall, för jag var med jennifer, och vi pluggade massa, okej det var väl inte bäst, men två gånger tog vi paus, och då gick vi och köpte sluch (a) för dom har typ halva priset på dom,
liten: 10kr 5kr
mellan:
15kr 8kr
stor: 20kr
10kr
och då köpte vi försra gången en stor, (: och andra gången gick vi efter vi hade ätit, och då köpte vi en liten, och sedan tuggummin :) och när vi kom in igen, så höll jennifer på med mitt hår, och sedan masserade hon mig, det var ju jätte sköönt, höll på att somna (a)  aja, typ för 20min sedan gick jennfier hem, för hon skulle vara hemma vid 19.00 tiden, så nu satte jag mig vid datan, ska väl plugga vidare sedan, men orkar inte nu ;) aja, bloggar väl senare, puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0