söndag (:

idag var jag med maria tills typ 10.30 elr ngt, för dom skulle till deras sommarstuga, och jag skulle hem o plugga ! :o
okej, har inte pluggat så jätte mkt endå, men lite ;) men nyss var jag o mamma iallafall på stan en stund, o kollade på lite saker, men inte hör att vi hittade så mkt precis !  så nu ska jag äta lite lunch. och jag skriver väl kanske ikväll ! :*

ps, jag har ju inte skrivit så mkt nu på dom sissta dagarna, det är inte de att jag inte hinner, utan min pappa har lånat min bärbara data, för den är ngt fel på, o min bror lånar ju inte ut sin data om han är hemma :o så jag får andvända den när inte han är hemma, för då märkar han ingenting, haha ! (a)   aja, ska försöka skriva ikväll, !

puss & kram alla glada ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0