SÖNDAG

hejsan, idag var jag med ida, vi var och kollade på hennes match, men hon var ju inte med och spelade.. men iallafall så förlorade dom med 3-0 :/ det var ju inte bra, men men.. så kan det gå ibland ! aja, efter matchen åkte vi hem till henen, och hon skulle äta lite, sedan gick vi hem till mig , också tog vi lite "oseriösa" bilder.. men dom kommer in senare ;)
aja, för en stund sedan åt jag också, och jusst nu sitter vi vid datan som vanligt, men vi kanske ska göra något annat snart, hoppas jag iallafall, för datan är inte så rolig och sitta vid när man är med kompisar ! aja, imorron har vi IP dag :(
men aja.. men nu ska jag inte skriva mera, har inte mycket att skriva, men jag skriver väl senare också, annars lägger jag iallafall in dom bilderna vi tog idag.. men det blir nog senare !       
pussisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0