staan*

yes, nu är jag hos mamma, pappa sjussade mig hit förut. idag ska jag på stan med älskling caroline, om hon kan ringa miiig snart ;)  för hon skulle vänta på sin morfar ,sedan skunnde vi mötas på stan.. men det kmr typ bli om ngn timme eller så.. jag vet inte riktigt. aja spelar ingen roll, för jag har ju endå ngt att göra undertiden, nyss så plattade jag håret, det var igentligen därför jag ville hit till mamma, för min plattång var här, hahaha (a)
aja, nu ska jag väl inte göra så mycket annat än att vänta, och sitta vid datan.
jag kanske kollar igenom vad vi har för läxor oxå ;)
men jag bloggar väl efter stan oxå, och då kommer säkert lite bilder, för jag laddar min kamera nu! (Y)

puss o hejj ! <3


Kommentarer
Postat av: ida

:)

2008-09-27 @ 13:39:44
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0