stan + båten :D

hejj alla glada ! :D  idag var jag i skolan, och vi hade engelskaglosor, det gick ju bra iallafall, (:  aja, efter skolan var jag med katte och carro en stund, katte skulle sedan möta sin mamma på stan, och jag och carro gick lite till, ända tills pappa ringde och sa att han skulle ut i båten, och då följde jag o carro med han, det var jätte roligt, :D vi hoppade lite på vågornaa, (a) vi åkte typ ngn timme, sedan skulle carro hem och äta, och jag o pappa åkte och köpte mat på en thaí resturange, det var gott, men lite starkt ;) aja, nu sitter jag och chattar lite, och jag ska väl typ bara ta det lungt idag, ;)
 puss puss, älskar dej caroliine ! <3

ps, bilder kommer snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0