the big red haouse ! ;D

hejsan, idag har jag vart i skolan, igentligen skulle vi ha spanska glosor, men vi hade inte det, aja det var ju bra för mig, för jag kunde inte dom helt endå ;) (a) men efter skolan var jag med caroline, vi gick ner på stan och kollade lite, jag köpte ett halsband, det var fiint :D aja, sedan gick vi bara runt och kollade lite, och sedan gick vi till "the big red haouse" som jag och carro kallar det för, haha, roligaste ! :D aja sedan åket jag hem, och nu sitter jag lite och bloggar, och äter lite mat, har faktigst lagat maten idag, (Y)  elr, inte så konstligt, är ensam hemma (a) ;) mamma ska jobba natt, och jag ville sova hos henne, men det går bra, :D aja, när jag ätit ska jag väl plugga lite, har glosor idag iegn, fast engelska, (:  aja, har inte mkt mera och säga, !    caroline, roligaste dagen på länge ! :D <3
älskar dej caroline schöffel, du betyder så otroligt mkt för mig, går inte att beskriva dej med ord, du och jag syster ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0