:)

hellu, snart ska jag o pappa åka iväg, vi ska till media markt, och sedan ska han lämna mig hos mamma för jag ska sova där, och äntligen har mamma sagt ja till att min kanin ska bo hos henne, eller typ.. han ska få bo där denna vecka iallafall, sedan får vi se, men jag tycket det är bäst om han bor hos mamma,för han kan hoppa omkring mera, och vara ute på ballkongen o hoppa m.m , han blir likssom mera omtyckt hos mamma, + att hon städar buren åt mig (a)
aja, vi ska väl snart åka, så jag kommer inte blogga först ikväll, och då ska jag lägga in bilder från kameran, lite från båt turen, även om det var ngra inlägg sedan, men endå (aa)  aja, här kommer en liten bild på min kanin, puss ! <3
 - min kanin (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0