tisdag !

idag hade vi matte prov, det var lite svårt, fast det som var svårt, var en VG/MVG uppgift, så det var inte så konsligt ;)
fast jag gjorde 2/3 VG/MGV uppgifter (Y)  aja, på rasten vad jag typ med becca, och pratade med henne om språkresa! (:
men vi får se om vi kan åka tillsammans, det kostar ju en slant oxå =/ men jag får se vad mamma och pappa säger..

efter skolan gick jag hem till ida, vi skulle plugga, fast vi gjorde inte det, okej, jag kollade lite på eng. glororna.. men det var allt vi pluggade, hahah ! (Y) aja, vi typ kollade på bilder, kollade på tv och åt chips :)   och vi gick till busshållsplatsen och mötte Mathila, (idas kompis) och vi gick med henne, för ida ville träffa henne, men hon var ju snäll iaf ! (:
aja, efter vi hade träffat henne en stund, gick vi till mig för att hämta pengar, oxå gick vi och köpte godis ! (a)
vi gick hem till ida igen och kollade på bilder när hon var liten, snacka om söööööt hon var ! <3
aja, jag gick typ hemmifrån ida 20.00 så jag missade Idol en kvart, men aja, hahahh ;)

men nu har jag iallafall kollat på idol,och nu ska jag kolla på "vem kan slå Filip och Fredrik" ;)
och sedan ska jag typ plugga lite, oxå kommer mamma hem snart ! men jag skriver väl imorron oxå, om jag inte skriver ikväll mera !

puss & kraam ! <3         

ida henriksson, jag älskar dej så otroligt mycket, tack för att du finns när jag behöver dejj ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0