du kommer alltid finnas i mitt hjärta


jag vet inte vad som är fel, men det känns inte rätt.  jag hade börjat hoppas att det kanske skulle kunna bli fler underbara minnen med dej, och det hann att bli några men sedan tog det stopp. 
jag försökte göra allt för att det skulle vara vi, men det räckte tydligen inte. jag vet inte vad jag mer ska göra,
men om jag gjort något fel får du gärna säga det till mig så jag kan rätta till det,
för jag vill att vi ska ha det så bra som möjligt. jag är inte säker längre,
men en sak kommer jag alltid vara säker på och det är att jag älskar dej så otroligt mycket!


godmorgon, måste skynda mig för idag ska jag vara med bästavän, har inte träffat henne på jätte länge. Så idag ska vi åka till stockholm. Så jag måste äta frukost och sedan fixa mig. Bloggen blir nog lite off idag, men vi hörs när jag är hemma. pusshej! :*

dagens fråga: vad ska du hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Fotofix

sv: Japp jag har gjort den helt själv.

2009-04-18 @ 12:50:52
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0