rkf


bjussar på en liten ego bild också.

hejsan, har vart hemma ett tag nu. Och stockholm var toppen, förutom att jag hittade inte skinnjacka! :/ eller jag hittade men då fanns det inte i min storlek och på vissa affärer hade dom inte skinnjackor, asså vi gick på varje h&m!?! :o
aja, fick med mig ett par leggins och bh iaf ;).  sitter och chattar med en kompis nu och lägger in bilder på datan. Men snart ska jag plugga ush! men måste, har prov imorgon :o . Men vi hörs , kisses :*

dagens fråga: tycker du jag ska börja videoblogga? :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag tycker att du ska video blogga, ps har också en sån adidas tröja ! :D<3

2009-04-26 @ 21:07:15
URL: http://diianasalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0